Week 3: tulemused


Mu postituse pealkirjast ei saa järeldada, et tulemused on käes ja trenniga vsjo. Mu trenn pole väga alanudki ja tulemusealgeid on vaid vaevu näha. Mul endal. Aga asi seegi- innustust ja jaksu edasi rushida on rohkem, jehuu!
Tutvustatud Jen Selteri app'i ma kasutada ei jõudnud, sest telefon käis vahepeal paranduses, kuid sellega alustan täna (11.07), kuid mis tänasesse kokkuvõttepostitusse ei mahu. Kindlasti annan siiski järgmisel nädalal teada, millega tegu on ja mida see endast täpsemalt kujutab. Seniks aga juttu, mis on nädala jooksul toimunud. (nädala algust arvestan seekord alates 05.07 (T)). Vahepealse jutuna mainin üle, et üritan vähendada tugevalt-tugevalt oma magusatarbimist ja kaalun, kas tasub hakata tarbima proteiinipudinguid

Teisipäev (05.07)

Vaba päev, ehk maksimaalselt poolteist kilomeetrit rattal ja terve päev vaid suur olesklemine. Päev hästi veetud. Sellised kahepäevased ööpäevad kvaliteetinimesega veeta, lihtsalt koos olles.. paremat vist ei olegi- ausalt! Toitumine küll halvemapoolne, aga see on tsill.


Kolmapäev (06.07)

Kokku 20 km rattasõitu, üritades 'trennikoormust' suurendada tempo tõstmisega. Toitumine meeletult halb, mis on hakanud ka endast vaikselt märku andma- kui päevas on ainsateks toidukordadeks hommiku ja õhtusöök, on päevane suur tamp ja jooks veidi rusuvam. Olen ka oma organismi pärast mures. Õhtul tegin ligi 20 minutit kõhulihaseid, mis oli ülimalt suure sundimusega. Halb-halb.


 Neljapäev (07.07) 

Palju stressi, palju pisaraid, palju pingeid. Lisaks ka palju magusat. Jälle! Ma olen endas niiii pettunud et mul puudub enesedistipliin. Peale päevaseid rattakilomeetreid läksin e n e s e k a r i s t u s e k s   jooksma. See oli niii vale igas mõttes- ma ei tohiks ju füüsilist aktiivsust seostada karistusega ja ma ei tohiks kindlasti jooksma minna taas hajevil peaga. Sellest ei tule midagi välja. Lihtsalt ei tule. Üritasin teha ka inner-thighs harjutusi LINK SIIN. Pean tugevamalt tegelema nende harjutustega, sest et kui olen eelnevalt neid teinud, siis lühikese perioodi jooksul on see kava mulle tulemusi andnud.


Reede (08.07)

Sama joru- rattasõit, palju samme ja koju magama. Üks nendest päevadest kus vaimne väsimus on võtnud ära selle tahtejõu. Toitumine oli vähemalt värske ja puhas. Nojah

Laupäev (09.07) 

Vähemalt ma sõin tööjuures!!!!!! Mis oli küll lasteburgeri eine, aga see oli legit söök ja suur taldrikutäis toitu ehk mul oli päeval rohkem jõudu ja jaksu. Rattakilomeetritki said kiiresti maha vihutud ja kõht teatud hulga harjutusi. Toitumine okitoki.


Pühapäev (10.07)

Ratas, sammud ja minimaalselt kõhulihaseid. Ma ei tea, pinged on viimase aja märksõnaks. Ja teadmatus, mida teha ja kuidas toituda. Sest lambist väga miskit ei tee. Ma ei tea, võib-olla oli see mu lihtsalt enesevabandus. Ma ei tea.


(esmaspäev 11.07 kuulub week 4 postitusse)




Eniveis, Spordipostitused sellest, kuidas ma leiutan vabandusi, miks ma spordiga ei tegele. Samas see minimaalne trenn, mida ma olen teinud on andnud ka vähesel määral tulemusi. Väga vähesel määral, aga siiski tulemusi, mis on motiveeringuks end edasi pushida.




Trenn trenniks. Seda mul omajagu on. Nüüd hakkab ilusti olema selle appi treeningkava järgi komkreetsemalt kavu ja tõenäoliselt asendan selle appi hiljem mõne teise vastu. Toitumiskava ma ei taha ega julge väga kasutusse võtta- mul on seda tingimuste tõttu raske jälgida ning nende väga väikse kalorisisalduse tõttu kardan et pikaajaliselt on need pigem kahjulikud. Ennast teades siis liigne survestamine pole hea. Ma üritan toitumise saada värskemaks ja värvilisemaks ning liikuda rohkem. Eneseanalüüsina ütlen, et mu suurim nõrkus ja vaenlane on magus ning kui ma sellest võitu saan olen igati vinksvonks pliks. Kaalulangus on ligi 4-5 kilogrammi, kuid ma pole niiväga kinni ei mõõtudes ega numbrites, kui lõpptulemuses. Hea näha endal väiksemat kõhtu ja ei suuda ära oodata, kui ka jalad ja käed ja PÕSED veidi tagasi tõmbavad juhhei:))




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar