spordinädal 2 ehk osavõtt on pool võitu

Vist on inimestele sisse kodeeritud olla tubli, eeskujulik ja parim ning vastupidise puhul eelnevaid omadusi teeselda. Seoses spordiga mul ei ole neid omadusi (veel) absoluutselt, ning selle nädala postitus on täis kibedaid pisaraid, kahetsust ja eneseanalüüsi.





Selleks nädalaks oli mu eesmärk joosta 15 kilomeetrit ja sõita 115 kilomeetrit ja teha lihastrenni 3-4 tundi, lisaks veel erinevatele lihasgruppidele... Vahepealsed ilmad ja olud, ehk jooksma jõudsin vain korra ja kilomeetreid vihtusin maha rattal 130 (õnneks midagigi, millega olen hiilanud) 


Ning lihastrenni olen ma teinud samuti häbiväärselt vähe- ma olen reaalselt teinud  pikas perspektiivis  niiiniiipalju kavasid youtube baasil, aga need on vaikselt nii üksluised ja meeletult tempokad ja kiired minu jaoks, kohati arusaamatud ja lihtsalt- ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. 
Selle jaoks tõmbasin omale Kayla Itsines'i appi, 




Sellel on esimesel nädalal free trial- taolistel appidel on meeldetuletused, mitmekülgsed treeningkavad ja retseptid ja kõik taoline olemas. Proovin ära (avan selle homme) ja vaatan nädala jooksul, kuidas see mulle sobib. Kui kõik on hea, siis olen väga õnnelik, sest sain näpud taha ka fitnessneiu sajakolme leheküljelisele e-raamatule (??????), mis on täis retsepte, kavasid ja muud asjalikku juttu. Olgu tänatud kõikvõimas Google! 
Sellega seoses tegelikult mõistan, kui raske on iseseisvalt enda vormi korras hoida, Seni on mul füüsis olnud alati korras, sest olen tegelenud aastaid tennisega ja aasta jalgpalliga, kuid kõigest paari kuud trennist eemal olles on lisakilod vohama hakanud, appi!
NB: Kuigi ma see nädal olen teinud trenni minimaalselt: peale rattasõidu vaid 5 km jooksu ja poolteist tundi kõhulihaste harjutusi, on taas mu kaalunumbrikene veidi pisem ja kõhtki väiksem. Olen tegelikult üllatunud, sest et peale ebaõnnestunud trennitegemisega, on läinud aiataha ka toitumine.. Palju grillimist, palju torte ja palju hesburgergit. 

Samas mõtlesin teha endale taas suhkruvaba kuu- pereasrti juures selgus, et mu pidev iiveldustunne on tingitud sellest, et mu veresuhkrutase on meeletult kiiresti langev ja see on mu organismi viis märku anda toitumiseks. Samas pidev magusatarbimine lükkab korralikku toitumist edasi, ehk heiaheia iiveldused ja peavalud :)
Shoutout iseendale, et ma tahan enda välimust muuta tervisliku toitumise ja trenniga, mitte meeletu näljutamise või õgimishoode ja oksendamistega. Been there done that, aga selliste teemadeni on veel aega.
Ühesõnaga, olen uue blogipostitusega teie ees järgmine nädal- kindlasti uute tulemustega, ning kirjutan põhjalikumalt trennist-toitumisest ja vajalikud mõõdud-pildid ka tõenäoliselt olemas. Pekid sulama. 


1 kommentaar:

  1. Tubli oled ja soovin edu edaspidiseks! :)

    http://briiitaaa.blogspot.com.ee/

    VastaKustuta